دانلود بروشور “مظلومیت شیعیان پاراچنار و آذربایجان”

منتظر اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۱ ۴

اینجا حکایت مظلومیت مسلمانان کشور آذربایجان است و شیعیان پاراچنار که تنها به جرم محب اهل بیت بودن، امروز در خون می غلطتند…

 

 

برای دانلود کامل بروشور  اینجـــا  کلیک کنید.

۴ دیدگاه »

  1. goodman اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۱ at ۱۱:۳۴ ق.ظ - پاسخ

    ســـلام.من خبر نداشتم یه همچین جاهایی هم هست.
    اگه در این باره اطلاعات بیشتری دارین بازم بگین.ممنون

  2. goodman اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۱ at ۱۱:۳۷ ق.ظ - پاسخ

    ضمنا میشه این بروشورو چاپ کرد و توزیع کرد؟

    • admin اردیبهشت ۲۳, ۱۳۹۱ at ۱:۱۱ ب.ظ - پاسخ

      نسخه pdf این بروشور با کیفیت بالا و رزولیشن ۳۰۰ گذاشته شده تا امکان چاپ برای دیگر دوستان باشد

  3. ناصر پارسافر تیر ۱۳, ۱۳۹۱ at ۶:۲۹ ب.ظ - پاسخ

    با سلام به همه دوستان وارثان انتظار
    بروشور بسیار پرمحتوای محبت اهل بیت(به زبان آذربایجانی) را دیدم ،اجرتان با فاطمه زهراسلام الله علیها،اما از آنجا که برادر کوچکتان نیز دستی از دور بر آتش دارد وظیفه دانستم مطالبی در این مورد به عرض برسانم:
    مظلومیت شیعه تا آنجاست که گاه خودمان نیز نادانسته سبب این مظلومیت می شویم
    شیاطین جهان از جمله آمریکا و انگلیس و اسرائیل تمام تلاششان را می کنند تا شیعه را همراه با خون و جنایت و قتل و صحنه های وحشتناک و کریه معرفی کنند ، سند این مدعا یک سرچ «شیعه» در تصاویر گوگل است که صحنه های هولناکی از قمه زنی های خونین،یا مادر محجبه ای که سر کودکش را با خنجرمی شکافد، یانارنجک و قرآن و یا …. است.
    در این بروشور صفحه ای که رنگ آبی و عکس در و تابلو راه مستقیم نشان داده شده بسیار زیبا است،
    نگاه کلی به عکس ایات عظام و بولد بودن رنگ های قرمز و خشن از جمله سیم خاردار و دست کریه و پرمو ، قطرات خون، نارنجک در دست یک مومن(انگشتر بدست)، لکه بزرگ خون، جای دست خونی تداعی مثبتی در ذهن بیننده ایجاد نمی کند بلکه شیعه و مرجعیت را برابر خشونت و خونریزی انگار می کند.
    روجلد این بروشور : دستی که از فضای سیاه رنگ برخواسته و کلمه شیع که خون از آن می چکد هیچگاه بیانگر مظلومیت و واقعیت شیعه نخواهد بود؛ واقعیتی که سرشار از مهر و محبت و آداب اجتماعی و احترام به همنوع، رعایت حقوق دیگران و حتی نامسلمانان است. ما در این بروشور ما میخواهیم شیعه را به مردمی که صد سال است از حقیقت شیعه به دور مانده اند(آذربایجانیها) بشناسانیم، بهتر است در این نوع کارها از نمادهایی جذاب و زیبا( رنگ سبز علوی، تابلو عصر عاشورا، حرم ائمه اطهار و مساجد زیبا رنگ های روشن و …) استفاده شود
    اجرکم عندالله

فرستادن دیدگاه »