حضور اعضای کانون وارثان انتظار در مناطق زلزله زده، امداد رسانی و ساخت مستند

منتظر مرداد ۲۴, ۱۳۹۱ ۱

« اصبر نفسک عند کلّ بلیّه و رزیّه فی ولد أو فی مال فإِنّ اللَّه إِنّما یقبض عاریّته و هبته لیبلو شکرک و صبرک‏ »

« هنگام هر بلا و گزندى که به فرزند یا مالت رسد خویشتن را شکیبا دار؛ زیرا به راستى، خداوند امانت و بخشش خود را باز میگیرد تا سپاسگزارى و صبر تو را بیازماید. » | تحف العقول

در پی حادثه ی اندوهناک زلزله ی منطقه ی شمالغرب کشور از قبیل ورزقان، اهر و هریس، همراه و همگام با عموم مردم ایران خاصه مردم نوعدوست و مهربان آذربایجان شرقی، چندی تن از اعضای کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار تبریز(کانون تخصصی مهدویت استان) با حضور در مناطق زلزله زده ، ضمن ابراز همدردی با خانواده های معزا و آسیب دیده، هدایا و کمکهایی از قبیل مواد خوراکی، لباس، اسباب بازی و کتاب داستان برای کودکان را به این عزیزان رسانیدند.

 ضمناً مدیر مسئول کانون در پی اشاره به موج خبری کاذب غرب مبنی بر عدم امدادرسانی و توجه مسئولین و … گفت: چند تن از اعضای کانون  با عکاسی و فیلمبرداری از مناطق و مصاحبه با خانواده ها، در صدد نشان دادن گوشه ای از این حادثه ی اندوهناک و نمایش واقعیت موجود در منطقه بر آمدند.

برای مشاهده مستند عمق فاجعه اینجــا کلیک کنید.

این کانون از تمامی اعضای خود، عموم جامعه و مردم ایران خواستار مساعدت و کمکهای خود  برای کاهش دردها و آلام عزیزان آسیب دیده است.

رحمت خداوند بر درگذشتگان و شفای عاجل برای مصدومان و صبر و اجر برای بازماندگان و خسارت‌دیدگان را از خداوند متعال مسألت میکنیم.

یک دیدگاه »

  1. amir مرداد ۲۵, ۱۳۹۱ at ۳:۴۸ ب.ظ - پاسخ

    سلام
    آجرت باخدا انشالله ذخیره آخرت

فرستادن دیدگاه »