برترینهای کانون در جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی

منتظر اسفند ۵, ۱۳۹۱ ۱
برترینهای کانون در جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی

وبلاگ نویسان و اعضای کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار مسجد دارالسلام تبریز، به عنوان برترین های دومین جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی آیات شناخته شدند.

برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی آیات

به گزارش روابط عمومی کانون، وبلاگ نویسان کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار مسجد دارالسلام تبریز که به عنوان کانون تخصصی مهدویت نیز فعالیت می کند، برای سال دوم، جزو برترین های دومین جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی که نفرات برتر آن شب گذشته (۲ اسفند) طی برگزاری مراسم اختتامیه در مجتمع فرهنگی هنری تبریز معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند، شناخته شدند.

در بخش ویدئوکست (ودکست)؛ وبلاگ بارون به مدیریت وحید باقری از تبریز، در بخش پادکست وبلاگ نغمه‌های ملکوتی به مدیریت سید مرتضی رضوی از تبریز، در بخش انسان ازمنظرقرآن کریم؛ وبلاگ صلصال به مدیریت سید مرتضی رضوی از تبریز، در بخش داستان و شعر؛ وبلاگ نی به مدیریت فائزه سادات رضوی از تبریز، در بخش تاویل، تفسیر و تدبر؛ وبلاگ ترنم به مدیریت فاطمه پاشایی از تبریز، به عنوان وبلاگ‌های برتر این بخش معرفی شدند.

سال گذشته نیز وبلاگ کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار مسجد دارالسلام تبریز با عنوان “ترنم” به مدیریت ثریا آذر میر” در بخش وبلاگ متنی تاویل، تفسیر و تدبر، موفق به کسب مقام سوم شد.

برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی آیات

یک دیدگاه »

  1. بهزاد فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ at ۸:۱۴ ب.ظ - پاسخ

    آقا وحید ایول!

فرستادن دیدگاه »