ارائه ۳ نرم افزار جدید در حوزه مهدویت در قم

آصفی تیر ۱۵, ۱۳۹۲ ۰
ارائه ۳ نرم افزار جدید در حوزه مهدویت در قم

مرکز تخصصی مهدویت سه نرم افزار مشق انتظار، ره توشه تبلیغ و قبیله تزویر را در حوزه مهدویت تولید کرد. 

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ مسئول تیم تولیدکننده نرم افزارهای مرکز تخصصی مهدویت در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به تولید نرم افزارهای مهدوی اظهار کرد: مرکز تخصصی مهدویت سه نرم افزار مشق انتظار، قبیله تزویر و ره توشه تبلیغ را در حوزه مهدویت تولید کرده است.

مشق انتظار، نرم افزاری ویژه مخاطبین عمومی

حجت الاسلام دهقانی افزود: نرم افزار مشق انتظار، نرم افزاری چند رسانه ای برای مخاطبین عمومی است که در قالب یک دی وی دی ارائه می شود و در این نرم افزار محتوای بسیاری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در نرم افزار مشق انتظار بخش های گوناگونی از جمله دوره های آموزشی، بخش کودکان، نگارخانه مهدوی، هدایای نرم افزاری ونغمه های مهدوی قرار گرفته است.

مسئول تیم تولیدکننده نرم افزارهای مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به دوره های آموزشی در نظر گرفته شده در نرم افزار مشق انتظار گفت: در این نرم افزار سه دوره آموزشی در سطوح مختلف در نظرگفته شده و دوره های مقدماتی مهدویت در ۱۵ جلسه، دوره تکمیلی مهدویت در ۳۵ جلسه و دوره منجی در ادیان از جمله دوره های آموزشی در این نرم افزار است.

دهقانی خاطرنشان کرد: در بخش پرسش و پاسخ نرم افزار مشق انتظار ۹۹ سوال مطرح در حوزه مهدویت مطرح شده است که توسط کارشناسان مجرب پاسخ داده می شود.

مسئول تیم تولید کننده نرم افزارهای مرکز تخصصی مهدویت بخش کودکان را یکی دیگر از بخش های نرم افزار مشق دانست و افزود: در بخش کودکان داستان ها، سرودها و بازی های مهدویت قرار گرفته است و همچنین در بخش نغمه های مهدوی، سرودها، تواشیح مرتبط با مهدویت است.

وی اضافه کرد: بخش نگارخانه مهدویت پوسترهای مهدوی با کیفیت بالا قرار گرفته شده و نرم افزارهای کامپیوتری و موبایلی مرتبط با بحث مهدویت نیز در بخش هدایای نرم افزاری نرم افزار مشق انتظار قرار گرفته است.

دهقانی با اشاره به بخش های دیگر نرم افزار مشق انتظار اظهار کرد: بخش های مدعیان دروغین، صهیونیسم شناسی، سینمای آخرالزمان نیز در نرم افزار مشق انتظار در نظر گرفته شده است.

قبیله تزویر و ره توشه تبلیغ، خوراک مبلغین را تامین می کنند

حجت الاسلام دهقانی، نرم افزار قبیله تزویر و ره توشه تبلیغ را یکی دیگر از نرم افزارهای جدید مرکز تخصصی مهدویت برای مبلغین دانست و افزود: این دو نرم افزار البته برای عموم نیز قابل استفاده است و در نرم افزار قبیله تزویر جریان شناسی و نقد مدعیان دروغین مهدویت صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: این نرم افزار مدعیان اخیر مهدویت در کشورهای عربی از جمله احمد حسن البصری را بررسی کرده است و مدعیان مهدویت در سال های اخیر در فضای مجازی فعال هستند و مستنداتی از فعالیت آن ها در نرم افزار قبیله تزویر ارائه شده است.

مسئول تیم تولید کننده نرم افزارهای مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به تولید نرم افزار ره توشه تبلیغ از سوی مرکز تخصصی مهدویت برای مبلغین اظهار کرد: برای تامین محتوای مورد نیاز مبلغین نرم افزار ره توشه تبلیغ تولید شده که حاوی مباحث مورد نیاز یک مبلغ در عرصه مهدویت است.

وی اضافه کرد: در این نرم افزار مقاله های مهدویت و ماه رمضان قرار گرفته که این مقالات قابل مشاهده و کپی کردن است و همچنین در این نرم افزار پوسترهای نمایشگاهی ویژه ایام نیمه شعبان قرار گرفته است.

…………….
پایان پیام/ ۲۱۸

منبع :   خبر گزاری اهل بیت – ابنا

فرستادن دیدگاه »