برگزاری نشست ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی

آصفی خرداد ۲۲, ۱۳۹۲ ۰
برگزاری نشست ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی

نشست ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی با هدف برنامه ریزی برای  اجرایی هر چه باشکوهتر فعالیت ها و جشن های نیمه شعبان و هماهنگی بهتر نهادها و تشکل های مهدوی برگزار شد.

در این نشست که به همت مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در مجتمع فرهنگی آموزشی مهدی یاوران قم برگزار شد ، نهاد ها و تشکل های مهدوی کشور حضور داشتند.
لازم به ذکر است در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس هئت امناء بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، مدیر مرکز تخصصی مهدویت حجت الاسلام کلباسی و مدیر اداره کل ارشاد اسلامی قم اقای تبا نیز حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه حجت السلام قرائتی با اشاره به اهمیت مهدویت گفت: باید در هر کاری حق آن کار را ادا کنیم .ایشان با توجه به این که در موضوع مهدویت ما حق امام زمان(عج) را ادا نکردیم حتی به اندازه استطاعت خود نیز کاری برای ایشان انجام نداده ایم .
حجت السلام قرائتی با اشاره به نزدیکی ماه شعبان و میلاد امام زمان (عج) افزود: ما یک ماه فرصت درایم تا به اندازه وسع و استطاعت خود برای امام زمان کار کنیم .
این معلم قران همچنین با اشاره به برخی اقداماتی که می توان در این زمینه انجام داد گفت: می توان در این ایام با برنامه ریزی درست کارهای خوبی انجام داد تا مردم بهتر بتوانند استفاده کنند ، کارهای مانند محتوای دادن به برنامه های تلویزونی ، برگزای دعای ندبه ، هجرت کردن برای معرفی امام زمان در این ایام ، صدقه دادن برای امام زمان  ، برگزاری نمایشگاه های محصولات مهدوی ، برگزاری مسابقات و… را می توان انجام داد
حجت الاسلام قرائتی در این جلسه هم چنین با اشاره به نقش امام زمان (عج)افزود : باید امام زمان (عج)را درست به دیگران بشناسانیم و نقش اساسی ایشان را به دیگران نشان دهیم.
لازم به ذکر است همچنین در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین کلباسی مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با توجه به اهمیت تعامل و هماهنگی و هم افزایی گفت: هم افزایی یک اصل عقلی و شرعی است . ایشان با توجه به هدف برگزاری این نشست افزود در ایام  نیمه شعبان کارهای مختلفی انجام می شود که می شود آنها را در یک قالب هماهنگ و مدون اجرا کرد. ایشان با اشاره به فعالیت های نیمه شعبان گفت: باید از موازی کاری و فعالیت های بدون محتوا و تداخل در برنامه ها اجتناب کرد.
اخبار تکمیلی و مصوبات این نشست متعاقبا ارسال خواهد شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی مهدویت

فرستادن دیدگاه »