همزمان با دومین روز همایش دکترین مهدویت؛ زمینه سازی ظهور منجی بررسی می شود

آصفی خرداد ۲۹, ۱۳۹۲ ۰
همزمان با دومین روز همایش دکترین مهدویت؛ زمینه سازی ظهور منجی بررسی می شود

به گزارش ستاد خبری ششمین همایش بین المللی دکترین مهدویت،کمیسیون اول ششمین همایش بین المللی دکترین مهدویت صبح روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

در این کمیسیون که با ریاست دکتر سید رضی موسوی گیلانی و با دبیری حجت الاسلام والمسلمین صادق سهرابی و حجت الاسلام والمسلمین جواد جعفری، با حضور فضلا و اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

در بخش نخست این کمیسیون که در نوبت صبح برگزار خواهد شد حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمد مرتضوی با موضوع راهکارهای فرهنگی جامعه و دولت زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج)، دکتر مظفر اقبال با موضوع نقش مدارس علمیه در بازسازی جوامع اسلامی در راستای ظهور امام مهدی(عج)، دکتر فرح رامین با موضوع ساختار معرفت در فرهنگ اتو پیای مور و آرمانشهر مهدوی، رنی سوسانتی با موضوع جوانان مسلمان و فعالیت های اینترنتی: زمینه ساز ظهور در فضای سایبر،مقالات خود را مطرح خواهند کرد.
بر اساس این گزارش در بخش دوم این کمیسیون نیز حجت الاسلام والمسلمین دکتر غلام رضا بهروز لک با موضوع شاخص های سیاسی دولت زمینه ساز، دکتر اولیور سوان با موضوع مهدویت و ریشه های معنوی فرهنگ، مریم کریمی تبار با موضوع راهبردها و راهکارهای فرهنگی دولت زمینه ساز در رویارویی با جنگ نرم و دکتر علی ابوالخیر با موضوع ویژگی ها و دلایل دولت زمینه ساز ظهور امام مهدی(عج) مقالات خود را ارائه خواهند کرد.

لازم به ذکر است که کمیسیون اول فعالیت خود را از ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح دومین روز ششمین همایش بین المللی دکترین مهدویت آغاز خواهند کرد.

منبع: سایت آینده روشن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرستادن دیدگاه »