دعوت از اصحاب رسانه جهت پوشش خبری نهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت

آصفی خرداد ۲۷, ۱۳۹۲ ۰
دعوت از اصحاب رسانه جهت پوشش خبری نهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت

به گزارش خبرنگار آینده روشن، کمیته اطلاع رسانی نهمین همایش دکترین مهدویت با توجه به اهمیت مسأله مهدویت و ترویج اندیشه های صحیح اسلامی، از خبرگزاری ها و مطبوعات جهت پوشش مطلوب اخبار نهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت دعوت به عمل آورد.

در بیانیه این ستاد خبری دکترین مهدویت آمده است: «نهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت»، ۲ و ۳ تیرماه با موضوع «تربیت زمینه‌ساز؛ راهبردها و راهکارها» با حضور مسوولان کشوری و لشکری، استادان برجسته حوزه و دانشگاه، اندیشمندان داخلی و خارجی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

در ادامه آمده است: با توجه به این که تاکنون مباحث تربیت مهدوی به صورت علمی و کارشناسانه در مجامع حوزوی و دانشگاهی به صورت رسمی تبیین و بررسی نشده است، ضرورت دارد خبرنگاران محترم رسانه‌ها نسبت به جدیدترین مقالات مهدوی تلاش پژوهشگران داخلی و خارجی را انعکاس دهند.

در این اطلاعیه از اصحاب رسانه دعوت شده است جهت پوشش خبری و تصویری این همایش، حداکثر تا پایان ساعت اداری روز سه شنبه ۲۸ خردادماه نسبت به معرفی خبرنگاران خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، تصویر عکس ۳*۴ خبرنگار، تصویر کارت ملی، تصویر معرفی نامه از مرکز خبری، مدارک لازم جهت معرفی خبرنگار صدور کارت ورود به همایش اعلام شده است.

دبیرخانه دائمی همایش بین المللی دکترین مهدویت با شماره ۳۷۸۳۳۷۱۴ ـ ۰۲۵ و کمیته اطلاع رسانی این همایش با شماره ۳۷۸۳۳۷۱۰ـ ۰۲۵ پاسخگوی فعالان خبری است.

قابل ذکر است خبرگزاری ها و مطبوعات می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۱۲۴۵۳۰۵۲۳ تماس بگیرند.

منبع: سایت آینده روشن

فرستادن دیدگاه »