رونمایی از جدیدترین نرم افزار های مرکز تخصصی مهدویت

آصفی خرداد ۲۸, ۱۳۹۲ ۰
رونمایی از جدیدترین نرم افزار های مرکز تخصصی مهدویت

مراسم رونمایی از جدیدترین نرم افزارهای مهدوی امروز سه شنبه در مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید از نرم افزار های تولیدی این مرکز با عناوین مشق انتظار، قبیله تزویر و ره‌توشه تبلیغ رونمایی شد.
مشق انتظار نرم افزاری چند رسانه ای است که برای مخاطب عمومی تهیه شده و مطالب آن شامل دوره‌های آموزشی، بخش ویژه کودکان، پرسش و پاسخ، نغمه های مهدوی، نگارخانه مهدوی، هدایا است.
بخش ویدئویی این نرم افزار شامل سینمای آخرالزمان، صهیونیست شناسی، مدعیان دروغین و بازی ها است و در قسمت هدایا مجموعه ای از نرم افزارهای کامپیوتری و موبایلی با موضوع مهدویت قرار داده شده که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند.
قبیله تزویر نرم افزاری است ویژه مبلغان مهدویت که برای استفاده بهتر و بیشتر از آن باید تا اندازه ای با مباحث مهدویت آشنایی داشته باشند؛ برخی نظرات مدعیان دروغین در آن نقد و بررسی شده است و حتی نظراتی از مدعیان دروغینی که اخیرا در کشورهای عربی، عراق و برخی قسمت های ایران فعالیت دارند نیز در آن مطرح شده است.
این نرم افزار شامل ۷ جلسه آموزشی بوده که به صورت ویدئویی از اساتید برجسته مهدویت ضبط شده است و در آن به بررسی روش‌های مدعیان دروغین، معیار تشخیص حق از باطل و بررسی ادله روایی مدعی اخیر احمدالحسن، پرداخته است.
بخش نگارخانه این نرم افزار شامل نمونه ای از تبلیغات مدعیان دروغین در عرصه فضای مجازی آمده است تا بتواند در برابر تبلیغات و فعالیت های گسترده آنها قشر مذهبی را مصون بدارد؛ همچنین منابعی که یک مبلغ می تواند در جریان شناسی مدعیان دروغین از آنها استفاده کند در این نرم افزار آمده است که شامل سه کتاب بوده که یکی از آنها به زبان عربی و دو کتاب فارسی با عناوین پیچک انحراف  و قبیله تزویر است.
نویسندگان نرم افزار ره‌توشه تبلیغ کارشناسان و اساتید مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم هستند که افزون بر ۴۰۰ مقاله  در موضوعات مختلف دارد؛‌ در این مجموعه از عناصر نمایشگاهی مانند پاور پوینت استفاده شده است.
مناسبت های تبلیغی این نرم افزار نیمه شعبان، ماه مبارک رمضان با ۳۴ مقاله، محرم با ۲۰ مقاله و فاطمیه با ۱۳ مقاله است؛ همچنین از کتاب ها، پوسترها و عناصر تبلیغی مختلفی برای مخاطبان کودک نوجوان در آن تعبیه شده است.
شایان ذکر است، مرکز تخصصی مهدویت انتشار و توزیع این نرم افزاها را برای همه جایز دانسته و همه مراکز فرهنگی تبلیغی می توانند این نرم افزارها را حتی با آرم خودشان رایت و توزیع کنند.
گفتنی است، علاقه مندان برای تهیه این نرم افزار به قیمت تمام شده آن، می توانند به انتشارات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۸۳۳۷۷۰ تماس حاصل نمایند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی مهدویت

فرستادن دیدگاه »